Ledsen,besviken och FÖRBANNAD

Fy fan säger jag bara.,

Tänker inte på det lika ofta längre men när det väl dyker upp i mitt huvud kan jag
inte hindra alla känslor som bara kommer över mig.,

Sitter och pratar med brorsan på msn och det var det som startade alltihop.,
Nej det är inte min bror jag är arg på., men han vet precis hur jag har det.
Han har haft det likadant hela hans uppväxt så han förstår verkligen.

Förstår inte hur man kan göra såhär mot sina barn OCH barnbarn.,
Fattar du inte att vi blir ledsna och besvikna när du gör såhär?
Är det så jävla svårt att lyfta luren och slå en signal till sina barn och fråga hur dom mår?
Eller komma förbi på en kopp kaffe, är det så svårt?
Du har 3 barnbarn som vill träffa sin morfar/farfar., tänk på dom, hur tror du att dom känner.

Ne jag orkar fan inte bry mig längre., blir bara besviken gång efter gång.





Deppigt inlägg,
ja jag vet men jag var bara tvungen att skriva av mig lite.
Nu blir det Seinfelt sen blir det sängen för mig., helt ensam :S johan har jour så han är iväg och jobbar
så han kommer väl hem inatt någon gång kanske.




Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0