Mycket slit framöver är planerat..,


Har tidigare skrivit om att vi har planerat att tapetserat på ungervåningen.,
har velat gjort det sedan vi renoverade på övervåningen men Johan har inte
varit så sugen på detta, är ju rätt mycket jobb och slitsamt är det.
Men nu har vi bestämt att det ska bli av i alla fall.,
Men det är inte så lätt när johan jobbar i veckorna, han har ingen lust att börja hålla på
och renovera så fort han kommer hem från jobbet och det förstår jag, det är ju skit jobbigt.
Så vi har pratat om att han ska försöka ta ut en veckas semester OM det går.,
Vi har planerat att börja nästa vecka men det beror helt på om Johan får ledigt eller inte.,  *HOPPAS*


Håller på och tittar lite på nätet på olika tapeter men det är så svårt få någon riktigt uppfattning när man inte
har tapeten framför sig.,
Jag får helt enkelt vänta tills på fredag när johan är ledig för då ska vi åka runt och kolla på tapeter,
En sak jag vet helt säkert är i alla fall att det blir ljusa tapeter.,


JAAAAAA nu skicka Johan sms och han fick vara ledig hela nästa vecka ,
Nu blir det renovering för fullt.
Jag så LYCKLIG. just nu., även fast det är mycket slit.
Det spelar ingen roll för nu kommer det äntligen bli vår stil på tapeter här hemma.,
Avskyr verkligen gult som ni kanske förstår., Hahaha








Ne nu ska jag sätta mig och planera och räkna lite inför renoveringen sen blir det laga mat när Johan kommer hem.



                                                                                       Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0