Nu börjas det lite smått...,

Nu börjar jag med renoveringen..,
Alltså inte själva tapetseringen utan jag börjar snygga till lite möbler.
Ska måla om apotekarbänken som vi har i hallen, ska även måla om hatt och skohylla så att
det blir lite fräsht när nya tapeterna kommer upp.
Sen ska jag måla fönsterbrädan i vardagsrummet samt lister i både hallen och vardagsrummet
eftersom dom också är i trä vilket jag inte tycker passar in riktigt. Allt jag ska måla kommer att bli vitt istället.





                                                                                                                                                                            
Detta är hatthyllan jag ska fixa till.
På denna bild har jag dock tagit bort krokarna som är i smide
samt pinnen man hänger galgarna på.






                                                                                   

                                                                Apotekarbänken som ska göras om sen ut såhär..,
                                                                      Har tagit bort dom små lådorna redan.




Ååå nu kom johan hem med min färg så nu blir det mat sen sätter jag igång och slipar och målar..




Hej sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0