Personalfest

Igår var det avslutnings fest på jobbet.
Anna från jobbet kom hit så gjorde vi oss i ordning sen åkte vi in till jobbet.
Kl 18 börja festen och när vi kom in fick vi en välkomstdrink och så fick man två biljetter för valfri dryck från baren,
sen var det tipsrunda. Gick inte så bra för vår grupp, ganska knepiga frågor.,

Efter tipsrundan var det mat, inte så jätte gott men det dög väl.
Sen blev det lite underhållning, dom hade hyrt in två dansare och sen var det chefernas tur att lära sig,
sen hade dom ett eget uppträdande, hahaha riktigt bra var det dom hade klätt sig i typ svarta trikåer och Nettan hade en
orange piruk, så dansa dom med klädhängare också, ni kan ju bara tänka er hur dom dansa då.
Hahahaha alla i personalen asgarva. Kul att dom kunde bjuda lite på sig själva.

Efter uppträdandet var det dax för prisutdelning och dom ropa upp en av grupperna och alla hurra klappa händerna och ropa men när dom väl står där framme säger en av cheferna att denna grupp var den som hade minst rätt av alla grupper. Hahahaha faaan va vi skratta då., dom fick en varsin mugg där det stor loooser på.,
Sen ropa dom upp vinnar gruppen.

Efter prisutdelningen blev det musik och dans.,
Riktigt kul hade jag., kul att få träffa alla arbetskamrater igen., eller ja inte alla kanske vissa klarar jag mig
bra utan.
Men jag förstår mig inte på vissa personer bara., skämmer ut sig som fan och beter sig som riktiga fjortisar.
Men men det är ju deras ångest idag och inte min.
Jag, Sandra, Anna och Micke hade i alla fall jävligt kul åt alla som skämde ut sig.

Självklart glömde jag min kamera.,
kanske kan lägga upp lite bilder om Anna kan skicka dom till mig,



Nu ska jag göra mig iordning för vi ska till Lindesberg sen Nora en sväng och senare ikväll måste
vi in till Örebro och handla inför imorgon.

Vi ska ha grillkväll här med några vänner.
Vi ska också försöka hinna klart med tapetseringen och storstäda men det går nog bra, typ bara en vägg kvar
som ska tapetseras,



Tjo heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0