Renovering, Nora glass och Wallander

Idag har vi rivigt ännu mer tapet nere i vardagsrummet och jag har börjat spackla också..
Det tar sin lilla tid när man ska renovera.,

Johanna ringde på eftermiddagen och fråga om vi ville förja med henne johan och jossan
till Nora och käka noraglass.,
Självklart ville vi det., var ju jätte fint väder ute så då får man ju passa på.
Så vi drog med oss persson och åkte och mötte dom.
Idag hade dom som vanligt vanilj och hasselnöt, dagens smak var smultron.
Mumma jag som älskar smultron.,
När vi klämt i oss glassen så gick vi ner till sjön en sväng men det börja blåsa så vi gick
tillbax till bilarna och stod där och prata en stund sen kom stormen precis när vi skulle åka.,
Sicken tur vi hade att vi hann äta vår glass innan regnet kom.

Nova är nybadad och redo för sängen så nu blir det lite gos med henne innan hon somnar för kvällen.
Sen ska jag nog ta mig ett varmt bad själv och sen blir det mys i soffan med älsklingen och kolla på film.




Det blir nya Wallander filmen ikväll...,
Har väntat på den länge nu så jag hoppas att den är bra.





Go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0