Renovering,dåligt väder och tragiska människor

Usch.,
Känner mörbultad, trött och är matt i hela kroppen.
Tar verkligen på krafterna att renovera, det är inte riktgit lika enkelt som det kanske ser ut
när man tittar på alla inrednings program på tv, dom får det att se så enkelt ut.
Jaja hallen är i alla fall färdig så nu är det bara vardagsrummet kvar.
Är riktigt nöjd med hallen i alla fall., blev verkligen skit snyggt.


I onsdags åkte vi in till stan och hämta syrran och åkte ut till marieberg och shoppa lite kläder och skor.
Köpte två linnen och två par skor till mig själv, sen blev det lite kläder till Nova också såklart.
Äntligen har hon blivigt lite större så det går att  handla mer kläder till henne., men finns
fortfarande inte så jätte mycket att välja på, mest baby kläder och det är inte så roligt eftersom hon snart blir 6 månader.
Men det finns i alla fall lite mer att välja på än förut så jag är glad.
Köpte bla en jätte fin rosa huvtröja till Nova.

Vill hitta på något roligt i helgen, ta lite ledigt från renoveringen en stund.
Men självklart skulle det bli skit väder nu när det är helg., jag vill ju ha sommar nu.

Vad ska ni andra hitta på för skoj i helgen?



Nu till något helt annat, satt och läste lite bloggar nyss och läste Angelicas blogg.
Jag förstår verkligen inte hur folk orkar hålla på och skicka anonyma kommentarer och inte kunna stå för vad man skriver. Tycker det är jävligt fegt.
Sluta tracka på henne och bry er om ert eget istället, varför läsa hennes blogg om ni ändå tycker illa om det hon skriver?
Har ni inget bättre för er än att sitta och tracka ner på människor.
Hon får väl kalla sin dotter för vad hon vill., och hon får väl äta vad hon vill.
Förstår inte hur man kan ödlsa så mycket energi på att klanka ner på andra när man inte vågar skriva vem man är.
Är ni rädda för att själva få kritik eller vad är det frågan om?

Ta inte åt dig Angelica, fast det gör du väl inte heller.
Skit i dessa patetiska månniskor....


Kommentarer
Postat av: Angelica

hihi vad söt du är..

Nej jag tar inte åt mig.. Jag vet ju inte ens vem som skrivit det lixom.. DÅ kan man ju inte ta åt sig, är ju som om det aldrig sagts...

Vilken söt huvtröja du köpte till Nova, vart köpte du den? KRAM

2009-05-22 @ 18:09:04
URL: http://angelicahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0