Sliten, trött och grinig..,

Idag har vart en riktig skit dag.,
Känner mig bara trött och grinig idag., är på riktigt dåligt humör.
Vet inte riktigt varför men allt känns bara så jobbigt idag, har inte haft lust att göra någonting alls idag.
Blir så jäkla irriterad, ska det vara så svårt att förstå? Hur många gånger ska man behöva säga en sak
för att du ska förstå vad man säger? Jag orkar inte hålla på å tjata på dig hela tiden, tycker jag ska behöva göra det...
Blir så ledsen när det blir såhär.

Sen en annan sak som jag stört mig på idag,
Hur jävla ointresserad kan man vara igentligen, du bryr dig verkligen in om oss.
Du hör inte av dig, svarar inte när man ringer eller skickar sms till dig.
Tänk om det är någonting som har hänt och du inte svarar i telefon.
Jag säger bara en sak..., du kommer att ångra dig senare och då kanske det redan är försent.


Nog om det, orkar inte gå runt och vara irriterad och grubbla på massa skit.,


Nova är är fortfarande sjuk så hon har vart riktigt kinkig idag.
Hon var vart jätte trött men verkligen vägrat slappna av och sova hon sov bara korta stunder men sen på
eftermiddagen kunde hon äntligen slappna av helt och då sov hon 2 timmar. Lilla skruttan.
Inte lätt att vara sjuk när man är så liten., STACKARS mammas lilla tjej.





Är så lycklig över att jag har er två,
Ni är mitt allt, skulle inte klara mig utan er.
Tack älskling för att du står ut med mig dagar som dessa.

Älskar er över allt annat.




Nu blir det slappa framför tv:n en stund sen sängen.



Natti natti


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad har hänt? tänker på er Kramis

2009-05-27 @ 11:11:30
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0