Tisdag och skit väder

Jaha idag blir det en riktig tråk dag,
det spöregnar ute och det gör verkligen att man inte har lust med någonting.
Får se fram emot kvällen för då blir det mys i soffan framför Desperate housewives och hell´s kitchen.

Jag ska nog passa på och storstäda nu när det är dåligt väder när man inte har lust vara ute så mycket.
Är det någon som har lika tråkigt som jag idag så får ni gärna komma förbi så bjuder jag på fika.

Ne nu orkar jag inte sitta här och uggla längre.
Ska ta mig en kopp kaffe sen ska jag sätta igång och storstäda hela huset.




Hej sålänge

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hehe ja hade det varit cykelavstånd så hade jag cyklat direkt =) men jag ska försöka komma ut till er nån dag här oxå =) Saknar er oxå! Kram

2009-05-05 @ 14:34:30
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0