Trött

Nova vakna tidigt idag., ovanligt för att vara henne.
Så idag känner jag mig rätt trött., fast vi gick och la oss tidigt igår,
Eller jaa tidigt för att vara oss i alla fall.....,

Igår kom Johanna och Jossan förbi en stund., det var trevligt.
Sen åkte vi hem till Johans föräldrar och fika lite åt fick jätte god pasta sallad *mums*


Idag vet jag inte vad jag ska hitta på.,
är ju skit väder ute som vanligt, så jäkla tråkigt.
Vill ha sommar NU.., vill vara ute i solen och njuta.


Får väl måla klart det sista och röja undan lite inför tapetseringen..,
Imorrn ska vi åka å titta på tapeter, längtar redan massor,
Hoppas bara att vi kan enas om vad det ska vara för tapeter, men det ska nog gå bra.
Har sagt till Johan att jag vill ha LJUST i alla fall och det verkar han köpa.




Ne nu orkar jag inte skriva mer, ska ta mig en kopp kaffe så jag piggnar till lite.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0