Ett nytt försök?

Har inte bloggar på väldigt länge, mitt senaste försök att ta upp bloggen gick väl sådär.
Har varken haft ork eller tid att blogga men funderar på att göra ett nytt försök.


Lovar inte att jag kommer blogga mycket men jag ska försöka skriva några inlägg i veckan i alla fall.



Kanske kan jag blogga lite om min kamp mot kilona?
Ja jag har nu efter nyår tagit tag i träningen men framför allt med maten.
Just nu känns det superbra och jag är verkligen taggad, hoppas bara att det kan hålla i sig så att jag lyckas denna gång.

Har försökt gå ner i vikt tidigare och har lyckats gå ner några kilon men sedan tappat lusten när vikten bara står still och det inte händer någonting.

Nu har det i alla fall gått lite mer än 1 vecka och vågen visar - 2,4 kilo.   *UNDERBART*
Fortsätter i samma spår och hoppas på att vågen fortsätter att visa minus.




Det var allt för denna gång...



///Nathalie

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt gumman! Jag kör järnet här hemma också, -1,5kg än så länge. Man kan bara man ger sig fan på det vettu :) Vi får tagga varandra lite!



Bra att du bloggar också ;)



Kram

2011-01-12 @ 13:07:24
Postat av: Nathalie

Ja vi får tagga varandra.. låter som en jätte bra idé. Kanske går lite lättare då =)



Ska försöka komma igång med bloggen igen..,



2011-01-12 @ 13:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0