Har inte hunnit med att blogga något idag,...

Har inte hunnit med att blogga något idag, ja förens nu då. J och lillan har haft feber i ett par dagar nu men lillan mår bättre och febern är borta så imorgon blir det dagis för hennes del och jobb för mig. Känner mig lite seg nu faktiskt, har städat och grejat hela dagen så nu är det rent och snyggt igen , en stund i alla fall :) lillan eller ja "lill bossen" som jag nu kommer att kalla henne ja för det är precis vad hon är. Får hon inte som hon vill så blir det liv i luckan. Men ibland går det bara inte att hålla sig för skratt, hon är ju bara för rolig. "koom hit mamma" och "stopp-stanna" är fraser hon använder flitigt just nu. Nej nu ska jag slänga lill bossen i säng och mig själv i soffan för nu blir det mys pys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0